Faktura - H-Link
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om din faktura på H-Link
Hva er det nye kontonummeret til H-Link?
Kontonummeret vårt er 64430515134
Hvordan oppretter jeg Avtalegiro?
Du kan opprette Avtalegiro selv i din nettbank eller banken kan assistere deg. Du behøver å legge inn KID-nummeret som står på faktura fra oss. Dersom du kun tegner Avtalegiro, vil banken ta seg av betalingen men du vil fortsatt bli tilsendt fakturaen.
Feil på faktura
Ved feil kan du kontakte kundesenteret på fiber@nordkraft.no eller fylle ut skjemaet du finner i høyre marg.
Er du ny kunde og lurer på hvorfor fakturaen er på mer enn avtalt månedspris?
Årsaken være at du har blitt kunde midt i en måned. Da vil din første faktura gjelde tjenester fra leveransestart og ut start-måneden, samt hele beløpet for neste måned. Etter dette vil fakturaene bli som avtalt hver måned. Du betaler altså ikke mer enn du skal, det er bare de siste dagene i start-måneden som faktureres sammen med første hele måned.
Sjekk gjerne datoen for når din leveranse startet, for å se om det er grunnen til at fakturaen din ble litt høyere enn forventet.
Fakturakopi
Fakturakopi for H-Link. Send oss en henvendelse, bruk gjerne kontaktskjema. Så sender vi de fakturakopier du har behov for.