Bestille / endre abonnement
Her kan du lese mer om endring og oppgradering
Jeg vil bli kunde
Så hyggelig at du vil bli kunde hos oss!
Sjekk om du kan få fiber fra Nordkraft Fiber og meld interesse her.
Kan du ikke få fiber akkurat nå så er det likevel mulig vi kommer til ditt nabolag snart. Les mer om hvordan vi bygger ut fiber.
Jeg har fiber i huset og vil bli kunde
Har du fiber fra Nordkraft Fiber i huset allerede?
Ring oss gjerne på nr 77 04 25 00 eller benytt kontaktskjema, så ordner vi rask oppkobling!
Oppgradere produkter
Visste du at vi tilbyr fiberbredbånd opp til 1000/1000 Mbps? Det er raskt!
Ring oss gjerne på nr 77 04 25 00 eller benytt kontaktskjema, så ordner vi oppgradering.
Jeg vil bestille eller endre mine produkter
Er du allerede kunde og ønsker å bestille eller endre dine produkter?
Hvis du allerede er Altibox-kunde kan du velge inn eller kjøpe TV-innholdet du ønsker direkte på Mine sider.
Ring oss gjerne på nr 77 04 25 00 eller benytt kontaktskjema, så ordner vi endring av abonnement.
Spørsmål om pris og produkter
Her får du full oversikt over våre priser på produkter og tjenester: Gå til prisoversikt.
Hvis du allerede er Altibox-kunde kan du velge inn eller kjøpe TV-innholdet du ønsker direkte på Mine sider.
Fryse abonnement
Det er mulig å fryse abonnement etter følgende regler:
- Det er ikke mulig å fryse abonnementet i bindingstiden
- Fra år 2 kan abonnementet fryses:
- Må fryses i minimum 3 måneder sammenhengende
- Ved gjenåpning løper abonnementet i minimum 3 måneder sammenhengende
- Engangspris for frysing/gjenåpning av abonnement: 500 kr.
- Maks lengde for frysing er 12 måneder, etter dette blir abonnementet oppsagt.
Bruk gjerne kontaktskjema
Angrerettskjema
Vilkår Altibox