Faktura - Altibox
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om din Altibox-faktura
Feil på faktura
Ved feil kan du kontakte kundesenteret på fiber@nordkraft.no eller fylle ut skjemaet du finner i høyre marg.
Er du ny kunde og lurer på hvorfor fakturaen er på mer enn avtalt månedspris?
Årsaken være at du har blitt kunde midt i en måned. Da vil din første faktura gjelde tjenester fra leveransestart og ut start-måneden, samt hele beløpet for neste måned. Etter dette vil fakturaene bli som avtalt hver måned. Du betaler altså ikke mer enn du skal, det er bare de siste dagene i start-måneden som faktureres sammen med første hele måned.
Sjekk gjerne datoen for når din leveranse startet, for å se om det er grunnen til at fakturaen din ble litt høyere enn forventet.
eFaktura eller AvtaleGiro
Du kan registrere avtale med Nordkraft Fiber om enten AvtaleGiro eller eFaktura direkte i din nettbank. Ta kontakt med banken din om du har problemer med noen av disse tjenestene.
Efaktura-referanse og KID-nummer står på fakturaen du har mottatt.
Det er også mulig å motta faktura pr epost for kunder som ønsker dette.Fakturakopi
Fakturakopi for fakturaer fra og med desember 2020 finner du på Mine Side.
Altiboxfakturaer før desember 2020. Bruk kontaktskjema.
Andre spørsmål om faktura
Ta kontakt med vårt kundesenter - bruk gjerne kontaktskjema.