Endringer på H-Link Faktura

Vi har tatt i bruk et nytt fakturasystem for H-Link og første faktura ble sendt ut i slutten av februar. Her finner du litt informasjon om det nye oppsettet.
Våre H-Link kunder har i disse dager mottatt den nye fakturaen, og mange har nok lagt merke til at fakturaen ser litt anderledes ut. Vi har endret til et nytt fakturasystem, et nytt navn og logo, og fått en ny innbetalingskonto.
Mange har oppdaget at eFaktura og Avtalegiro ikke har gått som de pleier denne gang på grunn av disse endringene, men tjenestene kan enkelt settes opp igjen i nettbanken. Hvis du blir bedt om å skrive inn en eFaktura-referanse skal du bruke kundenummeret som står på fakturen. Dette er samme nummer som de sju første sifrene i KID nummeret. Ønsker du å registrere AvtaleGiro bruker du hele KID nummeret.
Finner du feil eller mangler som vi må rydde opp i? Ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg.
Hva er det nye bankkontonummeret?
Det nye bankkontonummeret er: 1520.15.56470
Hvordan oppretter jeg ny avtalegiro?
Du må opprette en ny avtalegiro hos din bank. Dette ordner du når du har mottatt den nye fakturaen fra oss samtidig som du avslutter den gamle avtalegiroen. Trenger du hjelp til dette kan du ta kontakt med banken din.