Vil endringen innebære endringer i forhold til pris?
Vi lover fortsatt konkurransedyktige priser, og vil strekke oss langt for å gjøre deg som kunde fornøyd.
Vi lover fortsatt konkurransedyktige priser, og vil strekke oss langt for å gjøre deg som kunde fornøyd.
Om du er kunde på fiberbredbånd, vil endringen ikke merkes for deg. Nordkraft Fiber vil fortsatt være den lokale leverandøren av stabilt fiberbredbånd til deg.
Om du er kunde med TV - og strømmetjenester vil du få en tilsvarende tjeneste med et minst like godt tilbud, hvor vi nå også kan tilby blant annet Amazon Prime i tillegg til alle de andre store TV - og strømmetjenestene.
Nei. Vi vil sørge for nærmere informasjon i god tid og vi vil stå for alle endringer og eventuelle oppgraderinger som må utføres i forbindelse med dette.
I første omgang vil du merke ingenting. Du beholder dine tjenester slik de er i dag til over sommeren. Omleggingen planlegges å gjennomføres i tidsrommet august til oktober og alle kunder vil bli kontaktet i god tid før omleggingen og få god informasjon om dette.