Avvikling telefon/bredbåndstelefon

Vi i Nordkraft Fiber har besluttet å legge ned fasttelefon/bredbåndstelefon. Vi gir dere beskjed om dette nå, slik at dere i god tid kan finne alternative løsninger. Se hva det betyr for deg som kunde.
Hvorfor avvikles e-posttjenesten?
Vår telefonitjeneste legges ned fra 1.juni 2025. Det er svært få brukere av tjenesten da de aller fleste nå bruker mobile løsninger i stedet.
Hva betyr dette for deg som kunde?
Dersom du ikke foretar deg noe vil ditt fasttelefonnummer slutte å fungere fra 1.juni 2025
Dette bør du tenke på
Dersom du ønsker å beholde ditt telefonnummer må du overføre nummeret til annen leverandør i god tid før 1. juni 2025.
Gode alternativer
Telio er et eksempel på leverandør av bredbåndstelefon, men det finnes flere på markedet.
Kundeservice
Har du spørsmål eller er noe uklart? Ta kontakt med våre hyggelige kundebehandlere på telefon 770 42 500 eller via e-post post@nordkraftfiber.no.